Mirror Booth
Nu vanaf €599 €699 voor 4 uur
De Mirror Booth is dé eyecatcher voor jouw event.
Een levensgrote interactieve spiegel waarin gasten zichzelf zien én direct de leukste foto’s maken. Met een tik op het scherm start de ervaring: foto’s, animaties en handtekeningen rechtstreeks op de spiegel. De Mirror Booth combineert fun met een luxe uitstraling en past perfect bij bruiloften, bedrijfsfeesten en high-end evenementen.
.avif)
.avif)

.avif)
.avif)


.avif)
.avif)

.avif)
.avif)


.avif)
.gif)
Onbeperkt plezier!
Geniet van eindeloos fotoplezier, met de optie voor meer uren/dagen!

Direct digitale herinneringen
Scan direct de QR-code en ontvang je foto's meteen digitaal. Na afloop krijg je bovendien alle gemaakte foto's toegestuurd!

All-in photobooth
Gepersonaliseerde fotostrips, leuke props én achteraf alle foto's digitaal ontvangen!

Volledige service inbegrepen
Wij regelen alles: bezorging, opbouw én afbouw!
Herinneringen die blijven, plezier dat verbindt
Onze photobooths brengen mensen samen en leggen spontane momenten vast. Kies Boooth voor een ervaring die nog lang na het event wordt gedeeld!
5000+ klanten gingen je voor
♥ ︎Wall of Love – Wat onze klanten zeggen
Wessa
Wat een fantastische ervaring! Vanaf het eerste contact tot het ophalen van de booth verliep alles soepel. De gasten vonden het geweldig en wij ook.
Brenda Saridin
Op het laatste moment besloten we een fotobooth te huren voor onze bruiloft. We kwamen bij Boooth terecht en zijn er zo blij mee! We werden snel gecontacteerd, maar alles werd ook volledig voor ons geregeld. De service is echt geweldig! Het was een waardevolle toevoeging aan onze bruiloft. Zo leuk om de foto’s regelmatig terug te zien met familie en vrienden :-)
R Carels
Tijdens onze productlancering was de fotobooth een absolute hit. Het gaf de avond net dat beetje extra en de foto’s waren direct te delen. Top geregeld!
Tuhumena-de Fretes
Voor onze bruiloft hebben we de photobooth geboekt. Alles verliep soepel en de foto’s zijn een geweldige herinnering. Echt een aanrader!
Albert & Sonja
We hebben een spiegel-fotobooth gehuurd voor onze bruiloft en het was een groot succes. Onze gasten vonden het geweldig om foto’s te maken en de afdrukken direct te ontvangen. De spiegel zag er netjes uit en paste goed bij de sfeer van de dag. Alles was goed geregeld en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. Echt een mooie toevoeging.
Laurens Mennens
We hadden een booth geregeld voor ons 15-jarig jubileumevenement, alles was tot in de puntjes verzorgd, klasse! Onze partners hebben erg leuke foto’s gemaakt.
Maxime & Christian
Alles was tot in de puntjes geregeld voor ons personeelsfeest. Het Boooth-team dacht mee en leverde uitstekende service. Onze collega’s vonden het geweldig!
Sergio
We hebben Boooth ingehuurd voor de opening van ons nieuwe kantoor. Het gaf de gasten een leuke ervaring en de branding op de foto’s was erg mooi gedaan.
Berkheij
Onze gasten maakten gretig gebruik van de booth, wat resulteerde in veel leuke foto’s. Ook de kinderen hadden er plezier mee. Contact en organisatie waren goed geregeld. Zeker een aanrader voor je bruiloft of feest.
Richella
De fotobooth was een perfecte toevoeging aan ons personeelsfeest. Het team was vriendelijk en professioneel, en de foto’s waren geweldig.
Ruben Fernhout
Bij onze conferentie hadden we een booth geregeld. Alles liep soepel en onze gasten vonden het erg leuk om foto’s te maken en mee te nemen.
Melanie Symons
Voor ons bedrijfsjubileum hebben we Boooth ingehuurd. Iedereen genoot ervan en we hebben zoveel leuke herinneringen vastgelegd. Heel professioneel geregeld.
Carlo & Mariska
Het is inmiddels een tijdje geleden dat we Boooth hebben ingehuurd voor onze bruiloft, maar het was een megasucces en absoluut een aanrader!
Michiel & Manuéla
We waren positief verrast door de kwaliteit en service. De fotobooth zorgde voor veel plezier op ons evenement en leverde prachtige foto’s op.
Anoniem
We hebben onlangs ons huwelijksjubileum gevierd en de spiegel gehuurd, absoluut een aanrader! De communicatie verliep heel soepel en alle afspraken werden netjes nagekomen.
Ulla Hehanussa
De samenwerking met Boooth verliep heel prettig. Ze dachten mee en zorgden dat alles vlekkeloos verliep. De booth was een succes bij al onze gasten.
Jean-Paul Manuhutu
Voor het openingsfeest van het Kaju Putih Wijkcentrum in Alphen aan den Rijn mochten we gebruikmaken van een van Boooth’s Photobooths. Bezoekers van ons feest waren erg tevreden en er zijn meer dan 700 foto’s gemaakt en mee naar huis genomen! Het Boooth-team is erg flexibel en denkt goed met je mee. Dank jullie wel!
Laura Arends
Fantastisch! We hebben er enorm veel plezier mee gehad. De fotostrips waren voorzien van ons logo, waardoor ze heel persoonlijk waren en leuk om mee te geven aan de gasten op onze bruiloft. Alles was goed georganiseerd. Zeker een aanrader!
Leslie & Leon
We hadden goed contact om te personaliseren. De fotobooth was een hoogtepunt van de avond. Echt een ‘must’ op je bruiloft!
Büsra & Dexter
Wat een geweldig bedrijf om mee samen te werken! De photocubes werden op tijd geïnstalleerd en iedereen was enorm behulpzaam.
R Carels
Communicatiemanager bij Bright PR
Tijdens onze productlancering was de fotobooth een absolute hit. Het gaf de avond net dat beetje extra en de foto’s waren direct te delen. Top geregeld!
Wessa
Creatief Directeur bij Design Studio
Wat een fantastische ervaring! Vanaf het eerste contact tot het ophalen van de booth verliep alles soepel. De gasten vonden het geweldig en wij ook.
Tuhumena-de Fretes
Eigenaar van Dream Events
Voor onze bruiloft hebben we de photobooth geboekt. Alles verliep soepel en de foto’s zijn een geweldige herinnering. Echt een aanrader!
Ruben Fernhout
IT Consultant bij Tech Experts
Bij onze conferentie hadden we een booth geregeld. Alles liep soepel en onze gasten vonden het erg leuk om foto’s te maken en mee te nemen.
Leslie & Leon
Webontwikkelaar bij Digital Agency
We hadden goed contact om te personaliseren. De fotobooth was een hoogtepunt van de avond. Echt een ‘must’ op je bruiloft!
Michiel & Manuéla
Financieel Directeur bij Numbers & Co
We waren positief verrast door de kwaliteit en service. De fotobooth zorgde voor veel plezier op ons evenement en leverde prachtige foto’s op.
Melanie Symons
HR Manager bij People First BV
Voor ons bedrijfsjubileum hebben we Boooth ingehuurd. Iedereen genoot ervan en we hebben zoveel leuke herinneringen vastgelegd. Heel professioneel geregeld.
Jean-Paul Manuhutu
Onderzoeksanalist bij Market Research Co
Voor het openingsfeest van het Kaju Putih Wijkcentrum in Alphen aan den Rijn mochten we gebruikmaken van een van Boooth’s Photobooths. Bezoekers van ons feest waren erg tevreden en er zijn meer dan 700 foto’s gemaakt en mee naar huis genomen! Het Boooth-team is erg flexibel en denkt goed met je mee. Dank jullie wel!
Carlo & Mariska
Sales Executive bij Market Leaders
Het is inmiddels een tijdje geleden dat we Boooth hebben ingehuurd voor onze bruiloft, maar het was een megasucces en absoluut een aanrader!
Ulla Hehanussa
Operationeel Manager bij Fast Logistics
De samenwerking met Boooth verliep heel prettig. Ze dachten mee en zorgden dat alles vlekkeloos verliep. De booth was een succes bij al onze gasten.
Laura Arends
Business Development Manager bij Growth Partners
Fantastisch! We hebben er enorm veel plezier mee gehad. De fotostrips waren voorzien van ons logo, waardoor ze heel persoonlijk waren en leuk om mee te geven aan de gasten op onze bruiloft. Alles was goed georganiseerd. Zeker een aanrader!
Berkheij
CEO bij Example Corp
Onze gasten maakten gretig gebruik van de booth, wat resulteerde in veel leuke foto’s. Ook de kinderen hadden er plezier mee. Contact en organisatie waren goed geregeld. Zeker een aanrader voor je bruiloft of feest.
Laurens Mennens
Content Strateeg bij Content Creators
We hadden een booth geregeld voor ons 15-jarig jubileumevenement, alles was tot in de puntjes verzorgd, klasse! Onze partners hebben erg leuke foto’s gemaakt.
Büsra & Dexter
Marketingdirecteur bij Sample Inc
Wat een geweldig bedrijf om mee samen te werken! De photocubes werden op tijd geïnstalleerd en iedereen was enorm behulpzaam.
Brenda Saridin
Logistiek Manager bij Supply Chain Solutions
Op het laatste moment besloten we een fotobooth te huren voor onze bruiloft. We kwamen bij Boooth terecht en zijn er zo blij mee! We werden snel gecontacteerd, maar alles werd ook volledig voor ons geregeld. De service is echt geweldig! Het was een waardevolle toevoeging aan onze bruiloft. Zo leuk om de foto’s regelmatig terug te zien met familie en vrienden :-)
Richella
Productmanager bij Future Goods
De fotobooth was een perfecte toevoeging aan ons personeelsfeest. Het team was vriendelijk en professioneel, en de foto’s waren geweldig.
Anoniem
Oprichter van Creative Agency
We hebben onlangs ons huwelijksjubileum gevierd en de spiegel gehuurd, absoluut een aanrader! De communicatie verliep heel soepel en alle afspraken werden netjes nagekomen.
Maxime & Christian
Eventplanner bij Party Solutions
Alles was tot in de puntjes geregeld voor ons personeelsfeest. Het Boooth-team dacht mee en leverde uitstekende service. Onze collega’s vonden het geweldig!
Albert & Sonja
Projectcoördinator bij Project Management Co
We hebben een spiegel-fotobooth gehuurd voor onze bruiloft en het was een groot succes. Onze gasten vonden het geweldig om foto’s te maken en de afdrukken direct te ontvangen. De spiegel zag er netjes uit en paste goed bij de sfeer van de dag. Alles was goed geregeld en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. Echt een mooie toevoeging.
Sergio
Projectleider bij BuildRight
We hebben Boooth ingehuurd voor de opening van ons nieuwe kantoor. Het gaf de gasten een leuke ervaring en de branding op de foto’s was erg mooi gedaan.
Michiel & Manuéla
We waren positief verrast door de kwaliteit en service. De fotobooth zorgde voor veel plezier op ons evenement en leverde prachtige foto’s op.
Laura Arends
Fantastisch! We hebben er enorm veel plezier mee gehad. De fotostrips waren voorzien van ons logo, waardoor ze heel persoonlijk waren en leuk om mee te geven aan de gasten op onze bruiloft. Alles was goed georganiseerd. Zeker een aanrader!
Ulla Hehanussa
De samenwerking met Boooth verliep heel prettig. Ze dachten mee en zorgden dat alles vlekkeloos verliep. De booth was een succes bij al onze gasten.
Ruben Fernhout
Bij onze conferentie hadden we een booth geregeld. Alles liep soepel en onze gasten vonden het erg leuk om foto’s te maken en mee te nemen.
Wessa
Wat een fantastische ervaring! Vanaf het eerste contact tot het ophalen van de booth verliep alles soepel. De gasten vonden het geweldig en wij ook.
Richella
De fotobooth was een perfecte toevoeging aan ons personeelsfeest. Het team was vriendelijk en professioneel, en de foto’s waren geweldig.
Laurens Mennens
We hadden een booth geregeld voor ons 15-jarig jubileumevenement, alles was tot in de puntjes verzorgd, klasse! Onze partners hebben erg leuke foto’s gemaakt.
Albert & Sonja
We hebben een spiegel-fotobooth gehuurd voor onze bruiloft en het was een groot succes. Onze gasten vonden het geweldig om foto’s te maken en de afdrukken direct te ontvangen. De spiegel zag er netjes uit en paste goed bij de sfeer van de dag. Alles was goed geregeld en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. Echt een mooie toevoeging.
Sergio
We hebben Boooth ingehuurd voor de opening van ons nieuwe kantoor. Het gaf de gasten een leuke ervaring en de branding op de foto’s was erg mooi gedaan.
Berkheij
Onze gasten maakten gretig gebruik van de booth, wat resulteerde in veel leuke foto’s. Ook de kinderen hadden er plezier mee. Contact en organisatie waren goed geregeld. Zeker een aanrader voor je bruiloft of feest.
Carlo & Mariska
Het is inmiddels een tijdje geleden dat we Boooth hebben ingehuurd voor onze bruiloft, maar het was een megasucces en absoluut een aanrader!
Maxime & Christian
Alles was tot in de puntjes geregeld voor ons personeelsfeest. Het Boooth-team dacht mee en leverde uitstekende service. Onze collega’s vonden het geweldig!
Melanie Symons
Voor ons bedrijfsjubileum hebben we Boooth ingehuurd. Iedereen genoot ervan en we hebben zoveel leuke herinneringen vastgelegd. Heel professioneel geregeld.
Anoniem
We hebben onlangs ons huwelijksjubileum gevierd en de spiegel gehuurd, absoluut een aanrader! De communicatie verliep heel soepel en alle afspraken werden netjes nagekomen.
Leslie & Leon
We hadden goed contact om te personaliseren. De fotobooth was een hoogtepunt van de avond. Echt een ‘must’ op je bruiloft!
Brenda Saridin
Op het laatste moment besloten we een fotobooth te huren voor onze bruiloft. We kwamen bij Boooth terecht en zijn er zo blij mee! We werden snel gecontacteerd, maar alles werd ook volledig voor ons geregeld. De service is echt geweldig! Het was een waardevolle toevoeging aan onze bruiloft. Zo leuk om de foto’s regelmatig terug te zien met familie en vrienden :-)
Jean-Paul Manuhutu
Voor het openingsfeest van het Kaju Putih Wijkcentrum in Alphen aan den Rijn mochten we gebruikmaken van een van Boooth’s Photobooths. Bezoekers van ons feest waren erg tevreden en er zijn meer dan 700 foto’s gemaakt en mee naar huis genomen! Het Boooth-team is erg flexibel en denkt goed met je mee. Dank jullie wel!
Tuhumena-de Fretes
Voor onze bruiloft hebben we de photobooth geboekt. Alles verliep soepel en de foto’s zijn een geweldige herinnering. Echt een aanrader!
R Carels
Tijdens onze productlancering was de fotobooth een absolute hit. Het gaf de avond net dat beetje extra en de foto’s waren direct te delen. Top geregeld!
Büsra & Dexter
Wat een geweldig bedrijf om mee samen te werken! De photocubes werden op tijd geïnstalleerd en iedereen was enorm behulpzaam.
Brenda Saridin
Logistiek Manager bij Supply Chain Solutions
Op het laatste moment besloten we een fotobooth te huren voor onze bruiloft. We kwamen bij Boooth terecht en zijn er zo blij mee! We werden snel gecontacteerd, maar alles werd ook volledig voor ons geregeld. De service is echt geweldig! Het was een waardevolle toevoeging aan onze bruiloft. Zo leuk om de foto’s regelmatig terug te zien met familie en vrienden :-)
Jean-Paul Manuhutu
Onderzoeksanalist bij Market Research Co
Voor het openingsfeest van het Kaju Putih Wijkcentrum in Alphen aan den Rijn mochten we gebruikmaken van een van Boooth’s Photobooths. Bezoekers van ons feest waren erg tevreden en er zijn meer dan 700 foto’s gemaakt en mee naar huis genomen! Het Boooth-team is erg flexibel en denkt goed met je mee. Dank jullie wel!
Richella
Productmanager bij Future Goods
De fotobooth was een perfecte toevoeging aan ons personeelsfeest. Het team was vriendelijk en professioneel, en de foto’s waren geweldig.
Sergio
Projectleider bij BuildRight
We hebben Boooth ingehuurd voor de opening van ons nieuwe kantoor. Het gaf de gasten een leuke ervaring en de branding op de foto’s was erg mooi gedaan.
Büsra & Dexter
Marketingdirecteur bij Sample Inc
Wat een geweldig bedrijf om mee samen te werken! De photocubes werden op tijd geïnstalleerd en iedereen was enorm behulpzaam.
Leslie & Leon
Webontwikkelaar bij Digital Agency
We hadden goed contact om te personaliseren. De fotobooth was een hoogtepunt van de avond. Echt een ‘must’ op je bruiloft!
Anoniem
Oprichter van Creative Agency
We hebben onlangs ons huwelijksjubileum gevierd en de spiegel gehuurd, absoluut een aanrader! De communicatie verliep heel soepel en alle afspraken werden netjes nagekomen.
Tuhumena-de Fretes
Eigenaar van Dream Events
Voor onze bruiloft hebben we de photobooth geboekt. Alles verliep soepel en de foto’s zijn een geweldige herinnering. Echt een aanrader!
Ulla Hehanussa
Operationeel Manager bij Fast Logistics
De samenwerking met Boooth verliep heel prettig. Ze dachten mee en zorgden dat alles vlekkeloos verliep. De booth was een succes bij al onze gasten.
Michiel & Manuéla
Financieel Directeur bij Numbers & Co
We waren positief verrast door de kwaliteit en service. De fotobooth zorgde voor veel plezier op ons evenement en leverde prachtige foto’s op.
Wessa
Creatief Directeur bij Design Studio
Wat een fantastische ervaring! Vanaf het eerste contact tot het ophalen van de booth verliep alles soepel. De gasten vonden het geweldig en wij ook.
Laura Arends
Business Development Manager bij Growth Partners
Fantastisch! We hebben er enorm veel plezier mee gehad. De fotostrips waren voorzien van ons logo, waardoor ze heel persoonlijk waren en leuk om mee te geven aan de gasten op onze bruiloft. Alles was goed georganiseerd. Zeker een aanrader!
Laurens Mennens
Content Strateeg bij Content Creators
We hadden een booth geregeld voor ons 15-jarig jubileumevenement, alles was tot in de puntjes verzorgd, klasse! Onze partners hebben erg leuke foto’s gemaakt.
Melanie Symons
HR Manager bij People First BV
Voor ons bedrijfsjubileum hebben we Boooth ingehuurd. Iedereen genoot ervan en we hebben zoveel leuke herinneringen vastgelegd. Heel professioneel geregeld.
Berkheij
CEO bij Example Corp
Onze gasten maakten gretig gebruik van de booth, wat resulteerde in veel leuke foto’s. Ook de kinderen hadden er plezier mee. Contact en organisatie waren goed geregeld. Zeker een aanrader voor je bruiloft of feest.
Carlo & Mariska
Sales Executive bij Market Leaders
Het is inmiddels een tijdje geleden dat we Boooth hebben ingehuurd voor onze bruiloft, maar het was een megasucces en absoluut een aanrader!
Ruben Fernhout
IT Consultant bij Tech Experts
Bij onze conferentie hadden we een booth geregeld. Alles liep soepel en onze gasten vonden het erg leuk om foto’s te maken en mee te nemen.
Maxime & Christian
Eventplanner bij Party Solutions
Alles was tot in de puntjes geregeld voor ons personeelsfeest. Het Boooth-team dacht mee en leverde uitstekende service. Onze collega’s vonden het geweldig!
R Carels
Communicatiemanager bij Bright PR
Tijdens onze productlancering was de fotobooth een absolute hit. Het gaf de avond net dat beetje extra en de foto’s waren direct te delen. Top geregeld!
Albert & Sonja
Projectcoördinator bij Project Management Co
We hebben een spiegel-fotobooth gehuurd voor onze bruiloft en het was een groot succes. Onze gasten vonden het geweldig om foto’s te maken en de afdrukken direct te ontvangen. De spiegel zag er netjes uit en paste goed bij de sfeer van de dag. Alles was goed geregeld en we hoefden ons nergens zorgen over te maken. Echt een mooie toevoeging.

Stappen voor boeking
- Neem contact op met datum en details van het event
- Kies je pakket en aanvullende opties
- Ontvang een bevestiging per e-mail
Dag van opbouw
- Team arriveert op locatie
- Opbouw van de photobooth
- Korte uitleg van gebruik
Tijdens het evenement
- Telefonische support beschikbaar
- Foto’s direct toegankelijk via QR-code
Na het evenement
- Snelle afbouw door ons team
- Digitale foto's geleverd via WeTransfer
Leg het moment vast, beleef het keer op keer opnieuw.
.avif)
.avif)

.avif)
.avif)
